1. السلام علیکم
    آئی ٹی استاد ڈاٹ کام وزٹ کرنے کا شکریہ۔ ہم آپکو خوش آمدید کہتے ہیں۔ فورم کے کسی بھی حصے کو استعمال میں لانے جیسے پوسٹنگ کرنے، کوئی تھریڈ دیکھنے یا لکھنے کسی بھی ممبر سے رابطہ کرنے کے لئے اور فورم کے دیگر آلات وغیرہ کا استعمال کرنے کے لئے آپکا رجسٹر ہونا ضروری ہے۔ رجسٹر ہونے کے لئے یہاں کلک کریں۔ رجسٹریشن حاصل کرنا بالکل آسان اور بالکل مفت ہے۔

Advantages Of 3G In Pakistan

Discussion in 'IT News' started by Net KiNG, Jul 1, 2014.

  1. Net KiNG

    Net KiNG VIP Member

    تھری جی ٹیکنالوجی سے روزگار کے نئے مواقع پیدا ہو رہے ہیں، دوردراز اور پسماندہ علاقوں میں تعلیم اور صحت کی خدمات کوبھی فروغ ملے گا جبکہ براڈ بینڈصارفین کی تعداد میں آئندہ 6سال کے دوران تیزی سے اضافہ ہوگا۔

    سیلولرکمپنی ٹیلی نار کی جانب سے صحافیوں کے لیے تھری جی ٹیکنالوجی سے متعلق منعقدہ ورکشاپ سے کمپنی کے ریجنل منیجرعاطف فاروقی اور منیجرکارپوریٹ کمیونیکیشن فاروق نیاز نے کہا کہ پاکستان میں تھری جی اورفورجی کا مستقبل تابناک ہے جس کا اندازہ اس امر سے لگایا جا سکتا ہے کہ تھری جی متعارف ہوتے ہی گزشتہ ایک ماہ کے دوران براڈ بینڈ صارفین کی تعداد اور ٹیکنالوجی کے استعمال کنندگان کی تعداد میں بھی خوش کن اضافہ ریکارڈ کیا گیا ہے اورتوقع ہے کہ ہے کہ سال2020 تک موبائل فون پر براڈبینڈ صارفین کی تعداد40 فیصد تک پہنچ جائے گی۔

    ایک سوال کے جواب میں انہوں نے بتایا کہ تمام سیلولرکمپنیوں نے سندھ کے 27 ایس ایس پیز کواپنے صارفین کے ڈیٹا تک رسائی کی سہولت فراہم کی ہوئی ہے۔ انہوں نے اس تاثر کو غلط قراردیا کہ مقامی سیلولر کمپنیاں پاکستان میں تھری جی ٹیکنالوجی متعارف کرنے میں سست رفتاری کا مظاہرہ کررہی ہیں بلکہ حقیقت یہ ہے کہ تھری جی ٹیکنالوجی کے حصول میں جن سیلولر کمپنیوں کی جانب سے300 تا500 ملین ڈالر کی سرمایہ کاری کی گئی ہے اب انکی خواہش ہے کہ وہ جلد ازجلد اس سرمایہ کاری کا ریٹرن بھی حاصل کریں تاہم سیلولرکمپنیوں کو پاکستانی مارکیٹ میں اس نئی ٹیکنالوجی کے نیٹ ورک کی توسیع اور ملک گیر سطح پر متعارف کرانے میں وقت لگے گا جس کے 3 مراحل ترتیب دیے گئے ہیں اور تیسرے مرحلے کے تحت 4 سال کی مدت میں اس ٹیکنالوجی کو ملک بھر کے تحصیل ہیڈکواٹرز تک توسیع دیدی جائے گی۔ انہوں نے بتایا کہ تھری جی ٹیکنالوجی پر موسمی تغیرات اثرانداز ہوتے ہیں ۔

    جس کی وجہ سے سگنلز کے مسائل پیدا ہوتے ہیں، فریکوینسی کی وجہ سے کوریج ایریا میں بھی کمی ہوتی ہے جس کے لیے سیلولر کمپنیوں نے نئے ٹاورز کی تنصیب کیلیے بھی سرمایہ کاری پلان ترتیب دے دیا ہے، پاکستان میں تھری جی ٹیکنالوجی متعارف ہونے کے بعد مختلف مصنوعات کی فروخت کے لیے صرف ایک اسمارٹ موبائل فون پر دکانیں کھولی جاسکتی ہیں جس کے توسط سے ملک کے ہرحصے سے خریدوفروخت اور اشیا کی ڈلیوری وادائیگیاں ممکن ہو گئی ہیں، تھری جی ٹیکنالوجی کی بدولت بلوچستان اور خیبرپختونخوا کے دوردراز پسماندہ علاقوں کے بچوں کواسمارٹ فون کے ذریعے باقاعدہ کلاسیں قائم کرکے تعلیم دی جاسکتی ہے جبکہ مریضوں کو ملک کے کسی بھی حصے سے ڈاکٹروں کے مشورے ودیگر سہولتیں ویڈیوکال کے ذریعے مل سکیں گی۔
     
  2. Net KiNG

    Net KiNG VIP Member

    Hello guest, Thank you for Register or you log to see the links!

    nice sharing
    Click to expand...
    پسند کرنے کا شکریہ​
     
  • UmerAmer

    UmerAmer VIP Member

    Very Nice
    Keep it up
     
  • Nandraj

    Nandraj Senior Member

    [font="al_qalam tehreeri"]

    زبردست نائس شئرنگ
    [/font]
     
  • Net KiNG

    Net KiNG VIP Member

    Hello guest, Thank you for Register or you log to see the links!

    very nice
    keep it up
    Click to expand...

    Hello guest, Thank you for Register or you log to see the links!

    [font="al_qalam tehreeri"]

    زبردست نائس شئرنگ
    Click to expand...
    پسند کرنے کا شکریہ
    [/font]
     
  • Ali baba

    Ali baba Well Wishir

    بھت عمدہ شیئرنگ ہمارے ساتھ شیئر کرنے کا شکریہ
     
  • ~Asad~

    ~Asad~ Moderator

    بہت عمدہ مزید انتظار رہے گا
     
  • Nice sharing.
     
  • Share This Page