1. السلام علیکم
    آئی ٹی استاد ڈاٹ کام وزٹ کرنے کا شکریہ۔ ہم آپکو خوش آمدید کہتے ہیں۔ فورم کے کسی بھی حصے کو استعمال میں لانے جیسے پوسٹنگ کرنے، کوئی تھریڈ دیکھنے یا لکھنے کسی بھی ممبر سے رابطہ کرنے کے لئے اور فورم کے دیگر آلات وغیرہ کا استعمال کرنے کے لئے آپکا رجسٹر ہونا ضروری ہے۔ رجسٹر ہونے کے لئے یہاں کلک کریں۔ رجسٹریشن حاصل کرنا بالکل آسان اور بالکل مفت ہے۔
  2. آئی ٹی استاد کے لیے ٹیم ممبرز کی ضرورت ہے خواہش مند ممبرز ایڈمن سے رابطہ کریں
    Dismiss Notice

Ab Aahy ga Maza Internet ka

Discussion in 'IT News' started by Silentking, Aug 28, 2014.

Share This Page

  1. Silentking
    Offline

    Silentking Guest

    [​IMG]

    ماضی کے مقابلے میں انٹرنیٹ کی رفتار کئی گنا بہتر ہوگئی ہے پھر بھی ہمیں بعض فائلیں مثلاً موویز ڈاؤن لوڈ کرنے کے لیے بعض اوقات گھنٹوں انتظار کرنا پڑتا ہے، جس سے ہمیں کوفت ہوتی ہے۔ یہی وجہ ہے کہ سائنس داں انٹرنیٹ کو مزید تیز رفتار بنانے کے لیے مسلسل مصروف عمل ہیں۔ اس ضمن میں سائنس دانوں نے ایک تیزرفتار نیٹ ورک کی تخلیق کی صورت میں انقلابی کام یابی حاصل کی ہے۔
    ڈنمارک کے سائنس دانوں نے اگلی نسل کا آپٹیکل فائبر تخلیق کرلیا ہے جس میں سے فی سیکنڈ 43 ٹیرابٹ ڈیٹا گزرسکتا ہے ( ایک ٹیرابٹ میں 1000 گیگابٹ ہوتے ہیں)۔ ڈیٹا کی یہ مقدار کتنی ہوگی اس کا اندازہ اس بات لگایا جاسکتا ہے کہ اس آپٹک فائبر کے ذریعے ایک پوری فلم صرف 0.2 ملی سیکنڈ میں، یعنی پلک جھپکتے ہی ڈاؤن لوڈ ہوجائے گی۔
    یہ جدید ترین آپٹیکل فائبر ٹیکنیکل یونی ورسٹی آف ڈنمارک کے سائنس دانوں کی تخلیق ہے۔ ان کا دعویٰ ہے کہ اس کے ذریعے ایک گیگا بٹ ڈیٹا محض 0.2 سیکنڈ میں منتقل ہوجائے گا۔
    اس سے قبل تیز ترین آپٹیکل فائبر تیار کرنے کا اعزاز جرمنی کے کارلرو انسٹیٹوٹ فار ٹیکنالوجیز کے پاس تھا۔ مذکورہ انسٹیٹیوٹ کے ماہرین کے تیارکردہ آپٹیکل فائبر نیٹ ورک سے فی سیکنڈ 32 ٹیرابٹ ڈیٹا گزر سکتا تھا۔
    [​IMG]
    جدیدترین آپٹیکل فائبر نیٹ ورک کی تیاری کے لیے ٹیکنیکل یونی ورسٹی کے محققین نے جاپانی کمپنی ’ نپن ٹیلی گراف اینڈ ٹیلی کارپوپریشن کا تیارہ کردہ سنگل ملٹی کور آپٹیکل فائبر استعمال کیا۔ اس قسم کے فائبر میں سات کور ( شیشے سے بنے دھاگے ) ہوتے ہیں جب کہ عام فائبر ایک کور پر مشتمل ہوتا ہے۔ شیشے سے بنے دھاگوں کی زائد تعداد کی وجہ سے اس میں سے ڈیٹا کی منتقلی کئی گنا تیزی سے عمل میں آتی ہے۔ دل چسپ بات یہ ہے کہ اس خصوصی آپٹیکل فائبر کی موٹائی عام آپٹیکل فائبر ہی کے برابر ہے۔
    محققین کا کہنا ہے کہ عالمی سطح پر ڈیٹا کی منتقلی کو تیزترین بنانے کا مقابلہ جاری ہے جس کے نتیجے میں ایسی ٹیکنالوجیز ڈیولپ ہورہی ہیں جو انٹرنیٹ پر ڈیٹا کے ہر لمحہ بڑھتے حجم کو اپنے اندر سموسکیں۔
    ایک اندازے کے مطابق انٹرنیٹ پر سفر کرنے والے ڈیٹا کی مقدار ایک سال کے دوران 40 سے 50 فی صد تک بڑھ جاتی ہے۔ آنے والے دنوں میں ڈیٹا کی مقدار میں کئی گنا تیزی سے اضافہ ہوگا۔ کیوں کہ اب انٹرنیٹ کا استعمال محض کمپیوٹر اور اسمارٹ فون تک محدود نہیں رہا بلکہ ہر روز ایسے آلات سامنے آرہے ہیں جن میں انٹرنیٹ کی سہولت دی گئی ہوتی ہے۔
    انٹرنیٹ کا ایک اور رُخ اس ٹیکنالوجی کے استعمال کے نتیجے میں ہونے والا کاربن ڈائی آکسائیڈ کا اخراج ہے۔ عالمی سطح پر اس گیس کے اخراج میں انٹرنیٹ کا حصہ فی الحال دو فی صد ہے۔ آنے والے دنوں میں انٹرنیٹ کا استعمال بڑھنے کے ساتھ ساتھ کاربن ڈائی آکسائیڈکے اخراج میں بھی اضافہ ہوگا۔
    اس تناظر میں بھی ایسی ٹیکنالوجیز انتہائی اہمیت کی حامل ہیں جو انٹرنیٹ کے استعمال کے دوران توانائی کی کھپت محدود کرنے میں معاون ہوں۔ آپٹیکل فائبر نیٹ ورک انٹرنیٹ کو تیزرفتار بنانے کے ساتھ ساتھ توانائی کا استعمال محدود کرنے میں بھی اہم کردار ادا کرے گا۔
     
  2. Silent_Love
    Offline

    Silent_Love Guest

    :yahoo::yahoo::yahoo:
    :a030::a030::a030:​
     
  3. PakArt
    Offline

    PakArt May Allah bless all Martyre of Pakistan
    • 83/98

    اشتراک کرنے کا بہت بہت شکریہ​
     
  4. Nandraj
    Offline

    Nandraj Senior Member
    • 36/49

  5. UmerAmer
    Offline

    UmerAmer Moderator
    • 38/49

    wah kiya baat hai
    zabardast
     
  6. نمرہ
    Offline

    نمرہ Management
    • 38/49

    very nice sharing...............
     
  7. ✿ℓ๏ɲ€ℓ¥ ʍµ$Ќąɲ ™✿
    Offline

    ✿ℓ๏ɲ€ℓ¥ ʍµ$Ќąɲ ™✿ ITU Lover
    • 38/49

  8. ғσяυм gυяυ
    Offline

    ғσяυм gυяυ Guest

    Walikum As Salam
    Zabardast Thread Silentking
     
  9. Khizar hayyat
    Offline

    Khizar hayyat Well Wishir
    • 18/33

  10. Net KiNG
    Offline

    Net KiNG VIP Member
    • 38/49

    واؤ۔۔کیا بات ہے۔۔
    گریٹ تھریڈ
     

Share This Page