1. السلام علیکم
    آئی ٹی استاد ڈاٹ کام وزٹ کرنے کا شکریہ۔ ہم آپکو خوش آمدید کہتے ہیں۔ فورم کے کسی بھی حصے کو استعمال میں لانے جیسے پوسٹنگ کرنے، کوئی تھریڈ دیکھنے یا لکھنے کسی بھی ممبر سے رابطہ کرنے کے لئے اور فورم کے دیگر آلات وغیرہ کا استعمال کرنے کے لئے آپکا رجسٹر ہونا ضروری ہے۔ رجسٹر ہونے کے لئے یہاں کلک کریں۔ رجسٹریشن حاصل کرنا بالکل آسان اور بالکل مفت ہے۔

لہسن کے پوشیدہ فوائد

Discussion in 'Health & Diet' started by PakArt, Sep 25, 2014.

  1. PakArt

    PakArt May Allah bless all Martyre of Pakistan


    ممبئی(نیوزڈیسک) ہمارے کھانوں میں لہسن بہت ذیادہ رغبت سے استعمال کیا جاتا ہے لیکن کھانوں میں ذائقے کے علاوہ بھی اس کے کئی فوائد ہیں جبکہ متعدد اور خطرناک بیماریوں کے لئے بھی اس کو بہت کارآمد پایا گیا ہے۔

    زکام
    سردیوں کی آمد کے ساتھ ہی زکام بہت تیزی پھیلتا ہے اور ہر شخص نزلہ و زکام کی شکایت کرتا ہے۔اگر لہسن کھایا جائے تو جسم کا مدافتی نظام بہتر ہوتا ہے اور نزلہ و زکام کا احتمال کم ہو جاتا ہے ۔

    کیل مہاسے
    اکثر لوگ کیل مہاسوں سے بچنے کے لئے لہسن کو ان کے مہاسوں پر رگڑتے ہیں ۔ دیکھنے میں آیا ہے کہ اس سے بہت فرق پڑتا ہے ۔ اگر لہسن کو کھا بھی لیا جائے تو یہ مہاسوں کو ٹھیک کرتا ہے۔

    جراثیم کے خلاف مو¿ثر
    مختلف قسم کے نقصان دہ بیکٹیریا لہسن کے استعمال سے مر جاتے ہیں، اگر لہسن مستقل استعمال کیا جائے تو جسم توانا رہتا ہے۔

    گرتے بالوں کا علاج
    اگر لہسن کو ایسی جگہ رگڑا جائے جہاں سے بال اڑ چکے ہوں تو اکثر دیکھنے میں آیا ہے کہ اس جگہ بال اگ آتے ہیں۔

    جلد پر اثرات
    اگر آپ کو جلد کا مسئلہ درپیش ہو تو آپ کو لازمی لہسن استعمال کرنا چاہیے کیونکہ یہ جلد پر موجود جراثیم کو ختم کرتا ہے۔اگر آپ متاثرہ جلد کے حصے کو نیم گرم پانی اور لہسن کے محلول میں آدھ گھنٹے تک بھگو کر رکھیں تو آپ کی جلد نرم اور تازہ ہو جائے گی۔

    دل پر مثبت اثرات
    اگر آپ بلند فشار خون یا دل کے عارضے میں مبتلا یا اس سے بچنے خواہش مند ہیں تو لہسن کے استعمال ضرور کریں ۔ آپ اگر کچا لہسن کھاتے ہیں تو خون پتلا ہوگا اور آپ کا فشار خون(بلڈ پریشر) کم ہوگا۔

    کینسر سے بچاو
    کینسر ایک خوفناک مرض ہے جو جسم میں گٹلیوں کی صورت میں ظاہر ہوتا ہے۔جسم میں موجود پروٹین ایک خطرناک مادہ میں تبدیل ہو کر کینسر بناتی ہے اگر آپ لہسن کھاتے ہیں تو یہ اسے خطرناک مادہ بننے سے روک دیتا ہے۔

    آئرن میں اضافہ
    اگر آپ لہسن استعمال کریں تو یہ خون میں ایک پروٹین بناتا ہے جو آئرن جذب کرتی ہے اور آپ کے جسم میں آئرن کی کمی واقع نہیں ہوتی۔

    دانت کا درد
    ااگر آپ کے دانت میں درد ہے تو لہسن کو متاثرہ دانت پر رگڑیں ۔ اس طرح کرنے سے دانت میں درد کی وجہ سے جراثیم ختم ہو جاتے ہیں اور دانت کا درد کم ہو جاتا ہے۔

    موٹاپے کا اعلاج
    تحقیق سے معلوم ہوا ہے کہ جسم میں فاسد مادوں کی موجودگی سے چربی بنتی ہے اور انسان موٹا ہو جاتا ہے لیکن اگر لہسن باقائدگی سے استعمال کیا جائے تو زہریلے مادے ختم ہوتے ہیںاور موٹاپا کم ہونا شروع ہو جائیگا۔

    بانجھ پن میں مفید
    دنیا کے اکثر ممالک میں مانا جاتا ہے کہ لہسن کھانے سے بانجھ پن پر قابو پانے میں مدد ملتی ہے۔

    ذیابیطیس میں مفید
    طبی ماہرین کا کہنا ہے کہ لہسن کھانے سے انسولین بننے میں مدد ملتی ہے اور یہ ذیابیطیس کے مریضوں کے لئے مفید ہیں۔

    ہڈیوں کی مضبوطی
    لہسن کھانے سے جسم کے زہریلے مادے کم ہو تے ہیں۔خون میں آئرن کی مقدار بڑھتی ہے اور آپ کو ورزش کرنے میں آسانی ہوتی ہے اور ہڈیاں مضبوط ہوتی ہیں۔

    مچروں سے نجات
    اگر آپ مچھروں اور حشرات سے تنگ ہیں تو لہسن متاثرہ جگہ پر رکھ دیں ۔ تمام قسم کے کیڑے مکوڑے بھاگ جائیں گے۔
     
  2. waqas mughal

    waqas mughal Guest

    Very nice information sir baab ul isalm
     
  3. UmerAmer

    UmerAmer VIP Member

    Nice Information uncle
     
  4. نمرہ

    نمرہ Management

    boht achi sharing ki hai shukriya
     

Share This Page