1. السلام علیکم
    آئی ٹی استاد ڈاٹ کام وزٹ کرنے کا شکریہ۔ ہم آپکو خوش آمدید کہتے ہیں۔ فورم کے کسی بھی حصے کو استعمال میں لانے جیسے پوسٹنگ کرنے، کوئی تھریڈ دیکھنے یا لکھنے کسی بھی ممبر سے رابطہ کرنے کے لئے اور فورم کے دیگر آلات وغیرہ کا استعمال کرنے کے لئے آپکا رجسٹر ہونا ضروری ہے۔ رجسٹر ہونے کے لئے یہاں کلک کریں۔ رجسٹریشن حاصل کرنا بالکل آسان اور بالکل مفت ہے۔

کھانے کے علاوہ سرکے کے حیران کن انوکھے فوا&#15

Discussion in 'Gharelu Totkay' started by نمرہ, Oct 30, 2014.

  1. نمرہ

    نمرہ Management

    Hello guest, Thank you for Register or you log to see the links!


    ہم اکثر اپنے گھروں میں سرکے کو کھانے میں استعمال کرتے ہیں لیکن حیرت انگیز طور پر اس کے دیگر استعمالات بھی موجود ہیں اور اسے ہم ناصرف اپنے بالوں پر بطور کنڈیشنر استعمال کر سکتے ہیں بلکہ یہ گھر میں دیگر کاموں مثلاًکپڑوں کی سلوٹیں اورداغ دھبے ختم کرنے کے لئے بھی استعمال ہوسکتا ہے۔ آئیے اس کے کچھ استعمالات دیکھتے ہیں۔
    بالوں کی خوبصورتی کے لئے
    اگر آپ صرف آدھا کھانے کا چمچ سرکہ لے کر اسے پانی کے کپ میں ڈالیں اور اس محلول سے بال دھوئیں تو آپ کے بال بہت ہی خوبصورت ہو جائیں گے۔ گو کہ آپ کے بالوں میں سے بو آئے گی لیکن یہ صرف چند منٹوں کے لئے ہوگا اور کچھ دیر بعد یہ بدبو ختم ہوجائے گی۔
    کپڑوں کی سلوٹیں ختم کرنا
    آج کل لوڈشیڈنگ کا مسئلہ عام ہے اور اگر ایسے وقت بجلی چلی جائے جب آپ کو انتہائی ضروری کام کے لئے جانا ہو اور کپڑوں میں سلوٹیں پڑی ہوں تو ایسے حالات میں سرکہ اور پانے کا محلول کپڑوں پر چھڑک دیا جائے تو یہ مسئلہ حل ہو جاتا ہے۔
    فرش اور فریج کی صفائی
    اکثر فریج میں رکھے ہوئے کھانے کی بو ہمیں بہت ناگوار گزرتی ہے۔ اسی طرح فرش پر دھبے پیدا ہو جاتے ہیں۔ اگر پانی اور سرکہ کا برابر محلول بنا کر اس سے فریج صاف کیا جائے تو بو ختم ہو جاتی ہے جبکہ اسے فرش پر رگڑنے سے فرش صاف اور چمکدار ہو جاتا ہے لیکن یاد رہے کہ ماربل اور گرینائیٹ کے فرش پر یہ ٹوٹکہ کارگر نہیں۔
    کپڑوں کے داغ دھبوں کے لئے
    اگر کپڑوں پر پسینے کے دھبے موجود ہوں تو ایسے کپڑوں پردھبے والی جگہ سرکہ اور پانی کامحلول چھڑکیں اور پھر دھولیں۔داغ دور ہو جائیں گے۔
    کپڑوں کو نرم کرنے کے لئے
    آج کل کپڑوں کو نرم کرنے کے لئے کئی کمپنیاں مصنوعات مارکیٹ میں لائی ہیں لیکن یہ کافی مہنگی ہیں لیکن کپڑوں کو نرم کرنے کے لئے ایک متبادل موجود ہے۔ اگر آپ دھلے ہوئے کپڑوں کو نچوڑنے سے پہلے سفید سرکہ میں دھو لیں تو وہ نرم ہوجائیں گے۔
    پھلوں کی تروتازگی کے لئے
    اکثر پھول پانی میں رکھنے سے جلد مرجھا جاتے ہیں۔ اگر پانی میں سفید سرکہ ملا لیا جائے تو پھول زیادہ دیر تک تر وتازہ رہ سکتے ہیں۔
    ہچکیوں کے لئے
    اگر آپ کو ایک دم ہچکی لگ جائے اور یہ ختم ہونے کے نام نہ لے رہی ہو تو صرف ایک چمچہ سرکہ آپ کی یہ ہچکیاں ختم کرسکتا ہے۔
    کمرے سے بدبو ختم کرنے کے لئے
    اگر ہانڈی جل جائے تو ناگوار بو پورے گھر میں پھیل جاتی ہے اور بہت برا لگتا ہے۔ اس مسئلے کے حل کے لئے آسان حل موجود ہے۔ ایک برتن میں تین حصے پانی اور ایک حصہ سرکے کا محلول بنائیں اور اسے کمرے میں رکھ دیں۔ بو خود بخود ختم ہوجائے گی۔​
     
  2. UmerAmer

    UmerAmer VIP Member

    Bohat Khoob
     
  3. Bohat hi achi sharing... Shukriya
     

Share This Page