1. السلام علیکم
    آئی ٹی استاد ڈاٹ کام وزٹ کرنے کا شکریہ۔ ہم آپکو خوش آمدید کہتے ہیں۔ فورم کے کسی بھی حصے کو استعمال میں لانے جیسے پوسٹنگ کرنے، کوئی تھریڈ دیکھنے یا لکھنے کسی بھی ممبر سے رابطہ کرنے کے لئے اور فورم کے دیگر آلات وغیرہ کا استعمال کرنے کے لئے آپکا رجسٹر ہونا ضروری ہے۔ رجسٹر ہونے کے لئے یہاں کلک کریں۔ رجسٹریشن حاصل کرنا بالکل آسان اور بالکل مفت ہے۔
  2. آئی ٹی استاد کے لیے ٹیم ممبرز کی ضرورت ہے خواہش مند ممبرز ایڈمن سے رابطہ کریں
    Dismiss Notice
  3. Dismiss Notice

دل کو مضبوط کرنے والی غذائیں


آئی ٹی استاد کی ںئی ایپ ڈاونلوڈ کریں اور آئی ٹی استاد ٹیلی نار اور ذونگ نیٹ ورک پر فری استمال کریں

itustad

Discussion in 'Health & Diet' started by نمرہ, Nov 1, 2014.

Health & Diet"/>Nov 1, 2014"/>

Share This Page

  1. نمرہ
    Offline

    نمرہ Management
    • 38/49

    Hidden Content:
    یہ لنک دیکھنے کے لیے فورم پر آپ کا اکاونٹ ہونا ضروری ہے اکاونٹ بنانے کے لیے یہاں کلک کریں

    پھل، دودھ اور گوشت جیسی مہنگی غذائیں یقیناً اچھی صحت کیلئے ضروری ہیں مگر خوش قسمتی سے جو غذا انسانی صحت کیلئے بنیادی ترین اہمیت کا حامل ہے وہ نسبتاً کم قیمت میں آسانی سے دستیاب ہے اور یہ غذا ہے ہمارے روزمرہ استعمال میں آنے والا اناج۔ اناج کی قدرے باآسانی دستیابی کی وجہ سے ہم اکثر اس کو وہ اہمیت نہیں دیتے جس کا یہ حقدار ہے۔ سائنسدانوں نے دریافت کیا ہے کہ گندم، مکئی، جو وغیرہ پر مشتمل غذاوں سے کہیں زیادہ ہے۔ خصوصاً وہ لوگ جو ہارٹ اٹیک کا شکار ہوچکے ہیں وہ اگر روزانہ ناشتے میں ایک پیالہ اناج پر مشتمل غذا کا استعمال کریں تو ان کی زندگی میں خاطر خواہ اضافہ ہوسکتا ہے۔ ماہرین نے معلوم کیا کہ ہارٹ اٹیک کا شکار ہونے والے افراد نے جب فائبر سے بھرپور اناج کا استعمال شروع کیا تو اگلے نو سال میں ان کی موت کا خطرہ 25 فیصد کم ہوگیا۔ واضح رہے کہ یہ پہلے ہی ثابت ہوچکا ہے کہ اگر آپ اپنی غذا میں اناج کا استعمال زیادہ کریں تو ہارٹ اٹیک کا خطرہ کافی کم ہوجاتا ہے۔​
     
  2. UmerAmer
    Offline

    UmerAmer Management
    • 38/49

    Bohat Khoob
     
  3. Net KiNG
    Offline

    Net KiNG VIP Member
    • 38/49

  4. PRINCE SHAAN
    Online

    PRINCE SHAAN Guest

    Bohat maloomati sharing ki hai aap ne. Shukriya
     

Share This Page