1. السلام علیکم
    آئی ٹی استاد ڈاٹ کام وزٹ کرنے کا شکریہ۔ ہم آپکو خوش آمدید کہتے ہیں۔ فورم کے کسی بھی حصے کو استعمال میں لانے جیسے پوسٹنگ کرنے، کوئی تھریڈ دیکھنے یا لکھنے کسی بھی ممبر سے رابطہ کرنے کے لئے اور فورم کے دیگر آلات وغیرہ کا استعمال کرنے کے لئے آپکا رجسٹر ہونا ضروری ہے۔ رجسٹر ہونے کے لئے یہاں کلک کریں۔ رجسٹریشن حاصل کرنا بالکل آسان اور بالکل مفت ہے۔

پیٹ کی چربی فوری پگھلانے والی ورزشیں

Discussion in 'Health & Diet' started by PRINCE SHAAN, Nov 4, 2014.

Share This Page

  1. PRINCE SHAAN
    Online

    PRINCE SHAAN Guest


    پیٹ کی چربی فوری پگھلانے والی ورزشیں

    [​IMG]


    لندن پیٹ پر موجود چربی ہم سب کو بری لگتی ہے کیونکہ اس سے جسم بھدا لگتا ہے۔آیئے آپ کو وہ ورزشیں بتائیں جس سے آپ کی جسم کی زائد چربی ختم ہو جائے گی۔

    دوڑاور چہل قدمی
    پیٹ کی چربی کم کرنے کے لئے سب سے آزمودہ ورزش دوڑ لگانا اور چہل قدمی ہے۔ کھانا کھانے کے بعد سیر کرنا انتہائی مفید ہے کیونکہ اس طرح کھانا ہضم ہو کر جسم میں مکمل طور پر جذب ہو جاتا ہے اور زائد چربی کو ختم کرتا ہے۔اسی طرح اگر صبح کے وقت سیر کی جائے تو یہ آپ کے لئے بہت مفید ہے۔

    EllipticalTrainer
    ہر کسی کے پاس اتنا وقت نہیں ہوتا کہ وہ باقاعدگی سے سیر کو جاسکے لہذا آپ گھر یا دفتر میں یہ مشین لاکر رکھ سکتے ہیں اور جب تھوڑا سا بھی وقت ملے تو اس کا استعمال کرسکتے ہیں۔ اس کے استعمال سے آپ کے پیٹ کی فالتو چربی پگھلنا شروع ہو جائے گی اور جسم متوازن اور خوبصورت نظر آئے گا۔

    سائیکل چلانا
    سائیکل بھی جسم کی اضافی چربی ختم کرنے کے لئے انتہائی مفید چیز ہے۔اس کے استعمال سے آپ تیس منٹ میں چار سو سے پانچ سو تک کیلوریز کم کر سکتے ہیں۔

    پیٹ کی ورزشیں
    پیٹ کی ورزش کرنے سے آپ کی چربی ناصرف کم ہوگی بلکہ پیٹ کے پٹھے مضبوط اور خوبصورت ہو جائیں گے۔ ایسی ورزشوں سے تمام جسم حرکت میں آتا ہے اور انسان توانا رہتا ہے۔ اس مقصد کے لئے ایک آسان ورزش درج ذیل ہے۔
    کمر کے بل لیٹ جائیں اور دونوں ہاتھ سر کے پیچھے کی جانب لے جائیں۔اس کے بعد اپنی کہنیوں کو سینے تک اس طرح لے کر آئیں کہ آپ کے کندھے بھی بلند ہوں۔ اپنی بائیں کہنی کو دائیں گھٹنے اور دائیں کہنی کو بائیں گھٹنے سے لگائیں اور اس عمل کودس منٹ تک دہراتے رہیں۔ اس ورزش سے آپ چند ہی دنوں میں محسوس کریں گے کہ آپ کے جسم میں چستی آگئی ہے۔

    کیپٹن چئیر کے ذریعے ورزش
    کیپٹن چئیر ایک کرسی کا نام ہے ،یہ کرسی با آسانی جم میں مل جاتی ہے ،یہ ایک نسبتاً لمبی کرسی ہے جس میں ورزش کرنے والی کی ٹانگیں زمین کی جانب لٹک جاتی ہیں۔ اس کرسی پر مختلف قسم کی ورزشیں کی جا سکتی ہیں جس سے جسم کی زائد چربی زائل ہو جاتی ہے۔

    بڑے گولے کے ذریعے ورزش
    یہ بڑا گولہ جسے Crunch Ball Excercise کہا جاتا ہے با آسانی بازار میں دستیاب ہے۔آئیے آپ کو اس کی مدد سی کی جانے والی ورزش بتاتے ہیں۔
    بال کے اوپر اپنی کمر رکھ کر اس طرح لیٹ جائیں کہ آپ کے پاؤں زمین پر مضبوطی سے آجائیں ،اس کے بعد اپنے ہاتھوں کو سر کے پیچھے رکھیں اور کہنیوں کو پیٹ کے پٹھوں تک لانے کی کوشش کریں۔ یہ ورزش پندرہ منٹ تک کی جاسکتی ہے۔


    crunch Vertical leg والی ورزش
    اس ورزش میں آپ کو چاہئے کہ زمین پر کمر کے بل لیٹ جائیں۔ اس کے بعد آپ اپنی ٹانگیں اور بازو اوپر اٹھائیں۔ اپنے ہاتھوں کے ذریعے ہوا میں معلق پاؤں کو چھونے کی کوشش کریں۔ اس کے بعد واپس دونوں اعضاء کو پہلی والی حالت میں لئے آئیں۔یہ عمل پندرہ منٹ تک دھرائیں۔

    Crunch Reverse والی ورزش
    اس ورزش میں آپ کو زمین پر کمر کے بل لیٹ جانا ہے جبکہ بازوں کو فرش کے ساتھ بالکل سیدھا رکھنا ہوگا۔اس کے بعد صرف اپنی ٹانگوں کو اٹھائیں اور اسکے بعد اپنی گردن کو بھی اپنے سینے کی جانب اوپر اٹھائیں اور کچھ دیر بعد اعضاء کو پہلی والی حالت میں لے آئیں۔


     
  2. UmerAmer
    Offline

    UmerAmer VIP Member
    • 38/49

  3. Ali Raza G
    Offline

    Ali Raza G Regular Member
    • 6/8

    Very Nice Sharing
    Keep It Up
     

Share This Page