1. السلام علیکم
    آئی ٹی استاد ڈاٹ کام وزٹ کرنے کا شکریہ۔ ہم آپکو خوش آمدید کہتے ہیں۔ فورم کے کسی بھی حصے کو استعمال میں لانے جیسے پوسٹنگ کرنے، کوئی تھریڈ دیکھنے یا لکھنے کسی بھی ممبر سے رابطہ کرنے کے لئے اور فورم کے دیگر آلات وغیرہ کا استعمال کرنے کے لئے آپکا رجسٹر ہونا ضروری ہے۔ رجسٹر ہونے کے لئے یہاں کلک کریں۔ رجسٹریشن حاصل کرنا بالکل آسان اور بالکل مفت ہے۔
  2. آئی ٹی استاد کے لیے ٹیم ممبرز کی ضرورت ہے خواہش مند ممبرز ایڈمن سے رابطہ کریں
    Dismiss Notice
  3. Dismiss Notice

خواتین کے متعلق دلچسپ حقائق


آئی ٹی استاد کی ںئی ایپ ڈاونلوڈ کریں اور آئی ٹی استاد ٹیلی نار اور ذونگ نیٹ ورک پر فری استمال کریں

itustad

Discussion in 'General Knowledge' started by نگار, Nov 5, 2014.

General Knowledge"/>Nov 5, 2014"/>

Share This Page

  1. نگار
    Offline

    نگار Regular Member
    • 36/49

    دنیا بھر کی خواتین کی نفسیات جاننے کے لئے گزشتہ دنوں لندن میں تحقیق کی گئی جس کے مطابق سکاٹ لینڈ کی خواتین دیگر ملکوں کی خواتین کے مقابلے میں زیادہ کنجوس ہوتی ہیں ۔ شوہرمجازی خدا کے برابر ہوتا ہے تاہم جب وہ اپنی ذمہ داریوں سے غافل ہو جائے یا نبھانے سے قاصر ہو جائے تو ذلت و خواری اس کا مقدر ٹھہرتی ہے۔

    شوہروں کی سب سے زیادہ پٹائی میں اٹلی خواتین سر فہرست ہیں۔


    امریکوں کے بارے میں ایشیائی مثبت نظریہ نہیں رکھتے جبکہ دلچسپ امر یہ ہے کہ دھوکہ دہی میں امریکی خواتین ہی سب سے آگے ہیں ۔

    گھومنے پھرنے کا شوق ہر عورت کو ہوتا ہے مگر دنیا بھر میں گھومنے پھرنے والی خواتین فرانسسی خواتین ہیں جو اپنی کمائی کا آدھا سیروتفریح کی نظر کر کے مطمئن ہوتی ہیں۔

    ہمارے ہمسایہ ممالک کی خواتین میں اکثر مس ورلڈ اور مس یونیورس منتخب ہوتی ہیں تاہم چغل خوری میں وہ سب سے آگے ہیں ان کے ٹی وی ڈراموں میں بھی اسی عنصر کو زیادہ دکھایا جاتا ہے۔

    بدلتے وقت کے ساتھ ورکنگ ویمن لفظ عام ہوتا جا رہا ہے تاہم سپین میں سب سے زیادہ نوکری پیشہ ہیں۔

    ایک وقت تھا جب کھیلوں کی دنیا پر مرد حضرات کا راج تھا مگر اب خواتین بھی کھیلوں میں بھی اپنی اہمیت دکھا رہی ہیں۔کھیلوں میں زیداہ دلچسپی رکھنے والی خواتین کا تعلق برطانیہ سے ہے۔ وہ انٹرنیشنل لیول پر ہر گیم میں شمو لیت اختیار کرتیں ہیں اور سپورٹ کو زندگی کا اہم عنصر سمجھتی ہیں۔

    بنت حوا کو صنف نازک بھی کہا گیا ہے، ہمدردی اور قربانی کے جذبے سے سرشار خواتین اکثر ہمارے معاشرے میں دکھائی دیتی ہیںتاہم سب سے زیادہ جنوبی افریقہ کی خواتین نرم مزاج ہوتی ہیں وہ سخت مزاجی کو نا پسند کرتی ہیں اور اپنے روزمرہ زندگی کے معاملات کو قابل ستائش طریقے سے حل کرتی ہیں۔

    سخت مزاجی اگرچہ مردوں کی خاصیت سمجھی جاتی ہےمگر ناروے سے تعلق رکھنے والی خواتین سخت مزاجی میں تمام ممالک سے بازی لے گئی ہیں۔

    خاموش طبع اور سلجھی ہوئی لڑکیوں کو لوگوں کی کثیر تعداد پسند کرتی ہے مگر جدید دور میں ایسی لڑکیاں کم ہی نظر آتی ہیں۔تحقیق کے مطابق عرب خواتین کی زیادہ تر تعداد خاموش طبع ہوتی ہے۔وہ اپنے کام سے کام رکھنے پر ترجیح دیتی ہیں۔

    جاپانی خواتین زیادہ ہلہ گلہ پسند کرنے والی ہوتی ہیں۔ وہ اپنی روزمرہ زندگی میں بھی تفریح کے طریقے ڈھونڈ ہی لیتی ہیں اور خاص کر اپنے تہواروں کو پورے جوش و جذبے سے منانا اپنا حق سمجھتی ہیں۔

    چین نے جلد ہی پوری دنیا میں اپنی اہمیت واضح کر دی ہے وہاں کے لوگ محنت مشقت سے کبھی نہیں گھبراتے اس لئے چینی خواتین بھی بہت سخت جان ہوتی ہیں۔گزشتہ دنوں ہونے والے ایک سروے میں اپنے بل بوتے پر دنیا کی امیر ترین خواتین میں شامل ہونے والی چینی خواتین سر فہرست تھیں۔جنہوں نے دن رات محنت کر کے بلند مقام حاصل کیا۔

    پاکستانی خواتین کو فضول خرچی کرنیوالی خواتین میں سرفہرست قرار دیا گیا ہے وہ شاپنگ کے دوران 70 فیصد اشیاء فضول خریدتی ہیں جنہیں بعد ازاں ضرورت میں کم ہی لایا جاتا ہے۔

    بحوالہ سنڈے میگزین
     
  2. نمرہ
    Offline

    نمرہ Regular Member
    • 38/49

    boht achi sharing ki hai.... shukriya
    waise pakistan k bare ma tek nai lag raha lakin khair kia kah sakte hai.....
     
  3. UmerAmer
    Offline

    UmerAmer Regular Member
    • 38/49

    Bohat Khoob
     
  4. PakArt
    Offline

    PakArt ITUstad dmin Staff Member
    • 83/98

    عجیب سا سروے ہے​
     
  5. نگار
    Offline

    نگار Regular Member
    • 36/49

    پاکستانی خواتین قیمہ کرنے میں بھی مشہور ہے یہ ریسرچ میں سے رہ گیا تھا یہ بھی شامل کر دیا



    سب کے پسند کرنے کا بہت بہت شکریہ
     
  6. نمرہ
    Offline

    نمرہ Regular Member
    • 38/49

    qeema ya kaisa ho sakta hai phir to ya ghalt research hai..
     
  7. نگار
    Offline

    نگار Regular Member
    • 36/49

    نہیں میں نے خود دیکھا بھی ہے کہ قصائی عورتیں کس خوبصورتی سے قیمہ کرتی ہیں اور اکثر ایسا ہمارے گاؤں وغیرہ میں ہوتا ہے
     

Share This Page