1. السلام علیکم
    آئی ٹی استاد ڈاٹ کام وزٹ کرنے کا شکریہ۔ ہم آپکو خوش آمدید کہتے ہیں۔ فورم کے کسی بھی حصے کو استعمال میں لانے جیسے پوسٹنگ کرنے، کوئی تھریڈ دیکھنے یا لکھنے کسی بھی ممبر سے رابطہ کرنے کے لئے اور فورم کے دیگر آلات وغیرہ کا استعمال کرنے کے لئے آپکا رجسٹر ہونا ضروری ہے۔ رجسٹر ہونے کے لئے یہاں کلک کریں۔ رجسٹریشن حاصل کرنا بالکل آسان اور بالکل مفت ہے۔
  2. آئی ٹی استاد کے لیے ٹیم ممبرز کی ضرورت ہے خواہش مند ممبرز ایڈمن سے رابطہ کریں
    Dismiss Notice

ماضی بھلا کر آگے بڑھنا ہو گا: اشرف غنی

Discussion in 'News & Views' started by karwanpak, Nov 15, 2014.

Share This Page

  1. karwanpak
    Offline

    karwanpak Regular Member
    • 1/8

    اسلام آباد (کاروان ڈیسک) وزیراعظم نواز شریف نے افغان صدر اشرف غنی کے ساتھ مشترکہ پریس کانفرنس میں کہا ہے کہ افغانستان اور پاکستان دہشت گردی اور شدت پسندی کے چیلنج سے مل کر نمٹیں گے۔ پاکستان اپنے پڑوسی ممالک سے بہتر تعلقات اور افغانستان میں مذاکرات کا حامی ہے۔ جبکہ افغان صدر نے کہا ہے کہ دونوں ممالک کو ماضی بھلا کر آگے بڑھنا ہو گا۔
    افغان صدر اشرف غنی وزیر اعظم ہاؤس پہنچے تو وزیر اعظم نواز شریف نے خود ان کا استقبال کیا۔ اس موقع پر انہیں سلامی اور گارڈ آف آنر پیش بھی کیا گیا۔
    وزیر اعظم نواز شریف نے اشرف غنی کا تعارف کابینہ میں شریک وزرا اور دیگر اعلٰی حکام سے تعارف کرایا۔ جس کے بعد دونوں ممالک کے سربراہان کی ون آن ون ملاقات ہوئی جس میں دہشتگردی کے خاتمے سمیت دیگر باہمی دلچسپی کے اموراور دوطرفہ تعلقات پرتفصیلی تبادلہ خیال کیا گیا۔

    اسلام و علیکم
    یہ لنک دیکھنے کے لیے آپ کی
    10
    پوسٹ ہونا ضروری ہیں آپ نے ابھی تک
    0
    پوسٹ کی ہیں
     
  2. karwanpak
    Offline

    karwanpak Regular Member
    • 1/8

    توہین رسالت کا الزام: مسیحی شخص گرفتار

    چکوال (کاروان ڈیسک) لاہور میں چکوال پولیس نے مبینہ طور پر توہین رسالت کرنے پر مسیحی شخص کو گرفتار کر لیا ہے۔ پولیس ذرائع کے مطابق توہین آمیز الفاظ کے استعمال پر 40 سالہ شخص کے خلاف مقدمہ درج کیا گیا۔

    کمپیوٹر سائنس میں ماسٹر ڈگری کا حامل یہ شخص ایک ویب سائٹ چلانے کے ساتھ ساتھ بلاگ بھی لکھتا ہے۔ ذرائع کے مطابق مسیحی شخص نے اپنے بلاگ میں حضرت محمد مصطفیٰﷺ کے خلاف توہین آمیز الفاظ استعمال کئے۔

    چار جولائی 2010 کو ایک شخص نے نجی ٹی وی کی ویب سائٹ پر تبصرہ کرتے ہوئے الزام عائد کیا کہ مذکورہ عیسائی شخص نے اپنے بلاگ میں توہین رسالت کی ہے۔
    یہ لنک دیکھنے کے لیے آئی ٹی استاد پر آپ کا اکاونٹ ہونا ضروری ہے اپنا اکاونٹ بنانے کے لیے یہاں کلک کریں
     
  3. PRINCE SHAAN
    Online

    PRINCE SHAAN Guest

    بہتر معلومات کے لئے آپکا شکریہ
     
  4. UmerAmer
    Offline

    UmerAmer Moderator
    • 38/49

Share This Page