1. السلام علیکم
    آئی ٹی استاد ڈاٹ کام وزٹ کرنے کا شکریہ۔ ہم آپکو خوش آمدید کہتے ہیں۔ فورم کے کسی بھی حصے کو استعمال میں لانے جیسے پوسٹنگ کرنے، کوئی تھریڈ دیکھنے یا لکھنے کسی بھی ممبر سے رابطہ کرنے کے لئے اور فورم کے دیگر آلات وغیرہ کا استعمال کرنے کے لئے آپکا رجسٹر ہونا ضروری ہے۔ رجسٹر ہونے کے لئے یہاں کلک کریں۔ رجسٹریشن حاصل کرنا بالکل آسان اور بالکل مفت ہے۔
  2. آئی ٹی استاد کے لیے ٹیم ممبرز کی ضرورت ہے خواہش مند ممبرز ایڈمن سے رابطہ کریں
    Dismiss Notice
  3. Dismiss Notice

وہ غذا ئیں جو آپ کے جگر کو زہریلے مواد سے پا&


آئی ٹی استاد کی ںئی ایپ ڈاونلوڈ کریں اور آئی ٹی استاد ٹیلی نار اور ذونگ نیٹ ورک پر فری استمال کریں

itustad

Discussion in 'Health & Diet' started by PRINCE SHAAN, Dec 3, 2014.

Health & Diet"/>Dec 3, 2014"/>

Share This Page

  1. PRINCE SHAAN
    Online

    PRINCE SHAAN Guest



    • [​IMG]
    لندن(نیوزڈیسک)انسان کے جسم میں موجود ہرعضو کی اپنی اہمیت ہے لیکن انسانی جگر کا کام تمام اعضاءسے اہم ہے۔ جگر کا کام جسم سے زہریلے مواد کا اخراج ہے ، جو اشیاءہم کھاتے ہیں ان کے نتائج سب سے زیادہ جگر کو ہی بھگتنا پڑتے ہیں ۔اگر ہم ایسی اشیاءکا استعمال کریں جو ہمارے جگر پر بوجھ ڈالیں تو پھر جگر کو زہریلے مواد خارج کرنے کے لئے بہت زیادہ کام کرنا پڑتا ہے۔
    Hidden Content:
    یہ لنک دیکھنے کے لیے فورم پر آپ کا اکاونٹ ہونا ضروری ہے اکاونٹ بنانے کے لیے یہاں کلک کریں

    اللہ تعالیٰ نے کئی غذائیں ایسی بھی بنائی ہیں جن کے کھانے سے جسم سے زہریلے مواد کا اخراج ہوتا ہے۔ آئیے آپ کو کچھ ایسی غذاﺅں کے بارے میں بتاتے ہیں۔
    ادرک
    اگر آپ کھانے میں ادرک کا استعمال کم کرتے ہیں تو فوراً سے پہلے اپنے کھانے میں ادرک کی مقدار کو بڑھا دیں کیونکہ ادرک میں یہ صلاحیت موجود ہے کہ یہ جگر کو زہریلے مواد سے پاک کرتا ہے۔
    سبز چائے
    سبز چائے میں یہ صلاحیت موجود ہے کہ یہ آپ کے جگر کو صاف کرتی ہے۔ اگر آپ بہت زیادہ کافی پینے کے عادی ہیں تو دن میں ایک بار سبز چائے ضرور استعمال کریں۔
    سبزیاں
    اگر آپ بہت زیادہ گوشت کھاتے ہیں تو اس میں کمی کردیں اور زیادہ سے زیادہ سبز پتوں والی سبزیوں کااستعمال کریں کیونکہ یہ آپ کے جگر کو بہت فائدہ دیں گی۔ اس کے علاوہ سلاد کے پتے کا استعمال بڑھا دیں۔
    اخروٹ
    اخروٹ میں اومیگا تھری آپ کے جگر کو بہت فائدہ دے گا لہذا اخروٹ استعمال کریں۔


    • [​IMG]
     

Share This Page