1. السلام علیکم
    آئی ٹی استاد ڈاٹ کام وزٹ کرنے کا شکریہ۔ ہم آپکو خوش آمدید کہتے ہیں۔ فورم کے کسی بھی حصے کو استعمال میں لانے جیسے پوسٹنگ کرنے، کوئی تھریڈ دیکھنے یا لکھنے کسی بھی ممبر سے رابطہ کرنے کے لئے اور فورم کے دیگر آلات وغیرہ کا استعمال کرنے کے لئے آپکا رجسٹر ہونا ضروری ہے۔ رجسٹر ہونے کے لئے یہاں کلک کریں۔ رجسٹریشن حاصل کرنا بالکل آسان اور بالکل مفت ہے۔

ویکی لیکس نے اپنا ڈیٹا لیک کر نےپر گوگل کے خ&a

Discussion in 'News & Views' started by ~Asad~, Jan 28, 2015.

  1. ~Asad~

    ~Asad~ Management

    اسلام وعلیکم
    کیا حال ہے دوستوں
    گوگل نے ویکی لیکس میں کام کرنے والے ملازمین کا تمام ریکارڈ ایف بی آئی کے حوالے کر دیا تھا۔
    گوگل نے تقریباً تین سال بعد ویکی لیکس کو مطلع کیا ہے کہ اس نے ویکی لیکس کےتین ملازمین کا ای میل ریکارڈ امریکی فیڈرل جج کے خفیہ سرچ وارنٹ کے تحت امریکی حکام کے حوالے کیا ہے۔ ویکی لیکس کا کہنا ہے کہ وہ گوگل، خفیہ سرچ وارنٹ سے منسلک تمام افراد اور امریکی حکومت کے خلاف مقدمہ قائم کریں گے۔
    گوگل کا کہنا ہے کہ اُن کی پالیسی یہی ہے کہ حکومت جس کسی کا بھی ڈیٹا ہم سے طلب کرے ہم ڈیٹا فراہم کرنے کے ساتھ ساتھ فوراً اس شخص کو بھی مطلع کرتے ہیں جس کا ڈیٹا حکومت کو دیا جا رہا ہوتا ہے، مگر بعض کیسوں میں جہاں خفیہ سرچ وارنٹ کے عدالتی احکامات آ جائیں ہمیں چپ رہنا پڑتا ہے۔
    گوگل نے ویکی لیکس میں کام کرنے والے تین صحافیوں کا جو ڈیٹا ایف بی آئی کے حوالے کیاتھا اس میں ڈیلیٹ کی ہوئی ای میلز، ڈرافٹس، لاگ ان ہونے کی جگہ اور وقت، رابطوں کی فہرست، بھیجی گئی اور وصول کی گئی تمام ای میلز کا ریکارڈ شامل ہے۔
    ویکی لیکس کےسٹاف کا کہنا ہے کہ اب وہ اپنے دفتر میں اہم معلومات کے تبادلے کے لیے جی میل کا استعمال نہیں کریں گے۔
     
  2. Nice sharing....................
     

Share This Page