1. السلام علیکم
    آئی ٹی استاد ڈاٹ کام وزٹ کرنے کا شکریہ۔ ہم آپکو خوش آمدید کہتے ہیں۔ فورم کے کسی بھی حصے کو استعمال میں لانے جیسے پوسٹنگ کرنے، کوئی تھریڈ دیکھنے یا لکھنے کسی بھی ممبر سے رابطہ کرنے کے لئے اور فورم کے دیگر آلات وغیرہ کا استعمال کرنے کے لئے آپکا رجسٹر ہونا ضروری ہے۔ رجسٹر ہونے کے لئے یہاں کلک کریں۔ رجسٹریشن حاصل کرنا بالکل آسان اور بالکل مفت ہے۔

زیتون کا تیل بہت ہی مفید چیز ہے

Discussion in 'Gharelu Totkay' started by PRINCE SHAAN, Mar 23, 2015.

  1. [​IMG]

    نیویارک(نیوزڈیسک)زیتون کا تیل بہت ہی مفید چیز ہے اور اس کے استعمال سے ہمارا جسم بہت زیادہ صحت مند رہتا ہے۔لیکن اس کے دیگر فوائد بھی ہیں جو کہ درج ذیل ہیں۔

    ہیئر کنڈیشنر

    زیتون کا تیل لے کر اسے ہلکا سے گرم کر لیں اور بعد میں بالوں میں لگا لیں۔45منٹ تک لگا رہنے دیں اور بعد میں کسی شیمپو سے بالوں کو دھو لیں۔آپ کے بال انتہائی چمکدار اور ملائم ہوجائیں گے۔

    کیل مہاسوں کے لئے

    تین چمچ زیتون کا تیل اور چار چمچ نمک لے کر اسے حل کرلیں اور پھر چہرے پر اس جگہ لگائیں جہاں کیل مہاسے ہوںاور تین منٹ تک لگا رہنے دیں۔اس کے بعد صابن سے دھو لیں،یہ عمل کم از کم ایک ہفتہ تک جاری رکھیں اور واضح فرق دیکھیں۔

    شیونگ کریم کامتبادل

    اگر آپ کی شیونگ کریم ختم ہوجائے تو صابن کا استعمال کرنے کی بجائے زیتون کے تیل کو جلد پر لگائیں اور پھر بال صاف کریں۔آپ کو فوراًفرق محسوس ہوگا اور اگلی بار بھی آپ کریم استعمال کرنے کی بھائے زیتون کے تیل کو ترجیح دیں گے۔
    گریس والے ہاتھوں کے لئے
    اگر گاڑی کی دیکھ بھال کے دوران آپ کے ہاتھ آئل اور گریس سے گندے ہوجائیں تو صابن سے ہاتھ دھونے سے پہلے زیتون کے تیل کا استعمال کریں۔تھوڑا سا تیل لے کر اچھی طرح ہاتھوں پر ملیں اور تھوڑی دیر بعد دھو لیں۔آپ کے ہاتھ نہ صرف صاف ہوجائیں گے بلکہ وہ نرم وملائم بھی ہوں گے۔

    بالوں سے پینٹ اتارنے کے لئے

    اگر گھر میں رنگ و روغن کرنے کے دوران سر میں پینٹ لگ جائے تو ہر گز پریشان نہ ہوں بلکہ بالوں میں زیتون کا تیل لگائیں اور ہلکی مالش کرنے سے پینٹ اتر جائے گا۔

    فرنیچر کو چمکانے کے لئے

    آپ اپنے گھر کے فرنیچر کو چمکانے کے لئے بھی زیتون کا تیل استعمال کرسکتے ہیں۔دو حصے زیتون کا تیل، ایک حصہ لیموں کا رس لیں اور اسے سپرے کی بوتل میں ڈال کر اچھی طرح ہلانے کے بعد فرنیچر پر چھڑکیںاور دو سے تین منٹ تک لگا رہنے دیں۔پھر صاف کپڑے سے صاف کریں اور فرق محسوس کریں۔

    چمڑے کی اشیاءکے لئے

    اگر آپ کی چمڑے کی مصنوعات خراب ہورہی ہیں تو زیتون کا تیل لے کر اسے اشیاءپر لگا دیں اور 30منٹ تک لگا رہنے دیں۔پھر صاف کریں اور آپ کی چیزیں بالکل نئی جیسی ہوجائیں گی۔
     
  2. AsadUllah

    AsadUllah Cruise Member

    [FONT="Al_Qalam Tehreeri"]Vary Nice Brother________ [/FONT]
     
  3. گریٹ انفادمیشن ڈیئر
     
  4. *MS*

    *MS* Well Wishir

    نائس شیئرنگ
    شیئرکرنےکاشکریہ​
     
  5. UmerAmer

    UmerAmer VIP Member

    Bohat Khoob
     
  6. sahil_jaan

    sahil_jaan Guest

    بہت اعلی انفارمیشن شئیر کی ہے زیتون کے حوالے سے
    بہت فائدے ہیں
     
  7. Smart Azhar

    Smart Azhar Cruise Member

    بہت اچھی شیئرنگ ہے جناب
    جاری رکھیے
    مزید اچھی اچھی شیئرنگ کا انتظار رہے گا
     

Share This Page