1. السلام علیکم
    آئی ٹی استاد ڈاٹ کام وزٹ کرنے کا شکریہ۔ ہم آپکو خوش آمدید کہتے ہیں۔ فورم کے کسی بھی حصے کو استعمال میں لانے جیسے پوسٹنگ کرنے، کوئی تھریڈ دیکھنے یا لکھنے کسی بھی ممبر سے رابطہ کرنے کے لئے اور فورم کے دیگر آلات وغیرہ کا استعمال کرنے کے لئے آپکا رجسٹر ہونا ضروری ہے۔ رجسٹر ہونے کے لئے یہاں کلک کریں۔ رجسٹریشن حاصل کرنا بالکل آسان اور بالکل مفت ہے۔

فیس بک پر طلاق

Discussion in 'General Discussion information dowloading Etc' started by Yousaf chachar, Apr 8, 2015.


  1. [​IMG]
    عدالتی مقدمات خاص کر طلاق کے مقدمات میں اہم مرحلہ دوسرے فریق تک نوٹس بھجوانے کا ہوتا ہے۔ اکثر فراڈئیے قسم کے لوگ نوٹس کی وصولی سے بچنے کے لیے دستیاب ہی نہیں ہوتے۔ پاکستان میں تو ایسے لوگوں کے لیے اخبار اشتہار کا بندوبست کیا جاتا ہے، جبکہ امریکا میں نیویارک کی ایک عدالت نے بیوی کو اس بات کی اجازت دے دی ہے کہ وہ اپنے شوہر کو طلاق کے تین نوٹس فیس بک میسج کے ذریعے بھجوا سکتی ہے۔
    نیویارک سے تعلق رکھنے والی مذکورہ عورت مین ہیٹن سپریم کورٹ کی ہدایت کے مطابق اپنے شوہر کو طلاق کا سمن بھجوانے کے لیے شوشل میڈیا کا استعمال کرے گی۔تین ہفتے تک جواب نہ آنے کی صورت میں فیصلہ عورت کے حق میں دے دیاجائے گا۔
    طلاق کی کاروائی میں عدالت کا یہ فیصلہ خاصی اہمیت رکھتا ہے۔ اب نیویارک کے لوگوں کو مقدمات کے سمن بھجوانے کے لیے کسی کو تلاش کرنے کی ضرورت نہیں پڑے گی۔ بس فیس بک کا اکاؤنٹ معلوم ہونا ضروری ہے۔
     
  2. UmerAmer

    UmerAmer VIP Member

    Thanks For Sharing
     

Share This Page