1. السلام علیکم
    آئی ٹی استاد ڈاٹ کام وزٹ کرنے کا شکریہ۔ ہم آپکو خوش آمدید کہتے ہیں۔ فورم کے کسی بھی حصے کو استعمال میں لانے جیسے پوسٹنگ کرنے، کوئی تھریڈ دیکھنے یا لکھنے کسی بھی ممبر سے رابطہ کرنے کے لئے اور فورم کے دیگر آلات وغیرہ کا استعمال کرنے کے لئے آپکا رجسٹر ہونا ضروری ہے۔ رجسٹر ہونے کے لئے یہاں کلک کریں۔ رجسٹریشن حاصل کرنا بالکل آسان اور بالکل مفت ہے۔

ایمان ایسا نور ہے

Discussion in 'General Topics Of Islam' started by Rania, May 5, 2015.

  1. Rania

    Rania VIP Member

    ایمان ایسا نور ہے جس کی روشنی دل میں پھوٹتی ہے مگر اُس کی کرنیں سارے جسم کو روشن کر دیتی ہیں۔ جسے یہ نور نصیب ہو جاتا ہے وہ دنیا میں بھی اُجالے میں رہتا ہے اور روزِ قیامت بھی اُس کی روشنی میں راہ پاکر جنت میں داخل ہو جائے گا۔با لفاظ دیگر جب کسی کے دل میں ایمان راسخ ہوجاتا ہے تو اُس کی پوری زندگی میں عملِ صالح کی بہار آجاتی ہے۔عبادات سے لے کر معاملات تک ، اخلاقیات سے لے کر معیشت و تجارت اور سیاسیات تک اُس کا ہر کام نیکی و تقویٰ کا مظہر بن جاتا ہے اور یہی وہ چیز ہے جو کسی بھی انسان کے لیے نت میں داخلے کا ذریعہ ہے اور حصول ِ جنت ہی ہر مومن کا مقصد ِ حیات ہے۔

    یہ بات تو متفقہ ہے کہ ایمان کے بغیر جنت میں داخلہ ممکن نہیں لیکن ایمان کا مفہوم و حقیقت کیا ہے؟ایمان کا عمل سے کیا تعلق ہے؟ایمان میں کمی بیشی ہوتی ہے یا نہیں ؟ایمان اور اسلام میں فرق کیا ہے؟کتاب و سنت میں کن صفات کے حامل افرادکو ایما ن والے شمار کیا ہے؟ایمان کے ارکان کیا ہیں؟کون کون سے کام انسان کو دائرہ ِاسلام سے خارج کر کے حُدود ِ کفر میں داخل کر دیتے ہیں ؟یہ تمام ایسے سوالات ہیں جن کے تفصیلی جوابات کا ہر ایمان کے دعویدار کو علم ہونا چاہیے تاکہ وہ خود پرکھ سکے کہ آیا وہ محض ایماندار ہونے کا دعویٰ ہی کر رہا ہے یا ایمان میں سچا بھی ہے
     
  2. IQBAL HASSAN

    IQBAL HASSAN Super Moderators




    Hello guest, Thank you for Register or you log to see the links!


    وعلیکم السلام ورحمت اللہ وبرکاتہ
    ماشاء اللہ بہت ہی عمدہ شیئرنگ کی ہے
    جزاک اللہ خیرا

    Hello guest, Thank you for Register or you log to see the links!





     

Share This Page