1. السلام علیکم
    آئی ٹی استاد ڈاٹ کام وزٹ کرنے کا شکریہ۔ ہم آپکو خوش آمدید کہتے ہیں۔ فورم کے کسی بھی حصے کو استعمال میں لانے جیسے پوسٹنگ کرنے، کوئی تھریڈ دیکھنے یا لکھنے کسی بھی ممبر سے رابطہ کرنے کے لئے اور فورم کے دیگر آلات وغیرہ کا استعمال کرنے کے لئے آپکا رجسٹر ہونا ضروری ہے۔ رجسٹر ہونے کے لئے یہاں کلک کریں۔ رجسٹریشن حاصل کرنا بالکل آسان اور بالکل مفت ہے۔

آڑو کے پانچ حیرت انگیز صحتمندانہ فوائد

Discussion in 'Health & Diet' started by Rania, May 19, 2015.

  1. Rania

    Rania VIP Member

    آڑو کے پانچ حیرت انگیز صحتمندانہ فوائد
    رسیلا ، میٹھا اور پرکشش مہک سے لبریز آڑو کو مختلف ذائقوں کے ساتھ بہت پسند کیاجاتا ہے۔ یہ پھل چین میں پیدا ہوتا ہے لیکن پوری دنیا اس سے لطف اندوز ہوتی ہے۔ آڑو زیادہ تر خاص مواقع پر استعمال ہوتا ہے اس کو مختلف ذائقوں کے لیئے میٹھے کھانوں میں استعمال کیاجاتا ہے اور ایک بنیادی طور پر ذائقہ کے اضافی خوراک کے طور پر مانا جاتا ہے۔ اس کو پہلے ہی صحت کیلئے مکمل خوراک کا درجہ حاصل ہے۔ اس خوبصورت پھل کا فائدہ اُٹھانے کیلئے آپ اس مضمون کو ضرور پڑھیئے۔

    آڑو آنکھوں کی صحت کیلئے بہترین پھل

    عمر اور دوسرے عوامل آپ کی نظر کو نمایاں طور پر متاثر کرسکتے ہیں۔ یہ آنکھوں کو مخصوص غذائی اجزاء فراہم کرنے کے لیئے بہت اہم کردار ادا کرتا ہے۔ تاکہ نقصان دہ عناصر سے بہتر طریقے سے مقابلہ کرسکے۔ اچھی آنکھوں کی شناخت کیلئے بیٹا کیروٹین ہے۔ زیادہ تر ماہرین نے آنکھوں کی صحت مند ہونے کے لیئے قدرتی اجزاء کے طور پر گاجر کو ترجیحی دی ہے لیکن مضبوط سے مضبوط آنکھوں کیلئے ماہرین نے آڑو کی افادیت کو بھی تسلیم کیا ہے۔ بیٹا کیروٹین کے مجموعہ کے ساتھ جسم کے تمام حصوں میں خون کی گردش کو بڑھانے کے علاوہ آنکھوں کے پٹھوں کی فعالیت کو بہتر بنانے کے قابل بناتا ہے۔

    آڑو جسم میں موجود زہریلے مادے کے خاتمہ کیلئے بہترین پھل

    آڑو کی اس کم معروف فائدے میں سے بھی زیادہ اہم فائدہ میں سے ایک یہ ہے۔ ہمارے جسم کو روزانہ کی بنیاد پر کئی ایجنٹوں اور زہریلے مادو کا سامنا کرنا پڑتا ہے۔ ان ٹاکسن کا کام گردوں میں اضافی دباؤ ڈالنا اور نظام کو روکنا ہے۔ پوٹاشیئم اور آڑومیں موجود غذائی ریشہ کے ساتھ گردوں کو بہتر کام کرنے کی کمک حاصل ہے۔ ماہرین یہ بھی کہتے ہیں کہ آڑو کے غذائی اجزاء دردناک السر کو بڑھنے سے روکتے ہیں۔ اگر آپ اپنے گردوں کی روائتی صفائی کرنا چاہتے ہیں تو آپ کو چاہیئے کہ آپ آڑو کو اپنی روزمرہ کی غذاء میں شامل کرلیں۔

    آڑو چمکدار جلد کیلئے بہترین پھل ہے

    یہ مذیدار پھل مدافعاتی نظام کے کام کاج کیلئے ایک بوسٹر کے طور پر کام کرتا ہے جس میں بہت زیادہ مقدار میں وٹامن سی پایا جاتا ہے۔ اصل میں آڑو بھی جلد کی حفاظت کرتا ہے اور ان وجوہات کو روکتا ہے جن سے چہرے کو نقصان پہنچتا ہے۔ آڑو خاص طور پر آنکھوں کے گرد سیاہ حلقے اور جھریوں کے خاتمہ کیلئے بیرونی طور پر خوبصورتی کی دیکھ بھال معمولات کے ایک جز کے طور پر کرتا ہے۔

    آڑو وزن کے توازن کو برقرار رکھنے کیلئے

    آپ وزن میں کمی یا وزن کو کنٹرول کرنے کے بارے میں فکر مند ہیں ؟ یقیناً آپ کا جواب ہاں میں ہی ہوگا۔ آپ کو چاہیئے کہ آپ روزانہ کھانے کی منصوبہ بندی میں آڑو کو بھی شامل کرلیں۔ ایک آڑو میں اگر کلوریز کو شمار کیا جائے تو یہ ۶۸ کلوریز شمار ہوتی ہے۔ کم کلوریز شمار کے علاوہ آڑو میں چربی کی مقدار صفر کے قریب ہے۔ آپ کے ڈائٹ پلان کے لیئے بہتر انتخاب کیا ہے ؟ پھل کے جوڑے کے مقابلے میں کم چربی ، کم کلوریز اور دیگر صحت کے فائدے کے مقابلے میں ایک میزبان کی حیثیت سے آپ کی خوراک کی منصوبہ بندی کیلئے ایک بہترین انتخاب ہے۔

    آڑو غذائی اجزاء کے ایک صحت مند خوراک کیلے

    آڑو کے ساتھ بہت بڑا ذخیرہ وٹامن اے، وٹامن سی، وٹامن ای، آئرن، زنک، میگنشیئم اور کیلشیئم کا موجود ہے۔ اس کے علاوہ یہ زہریلے مادوں کا بھی دفاع کرتے ہیں۔ آڑو مکمل طور پر ہمارے جسم کی فلاح کیلئے فائدہ مند مرکباب کی طویل فہرست کے ساتھ حیرت انگیز طور پر کام کرتے ہیں۔

    مختصر

    آڑو کو اپنی سلاد میں شامل کرسکتے ہیں اور میٹھا بنانے کی ترکیبوں میں بھی اسے استعمال کرسکتے ہیں۔ آڑو کو جلد کیلئے بھی استعمال کرسکتے ہیں۔ اس کا منفرد ذائقہ ، مہک اور ہموار ساخت فوری طور پر آپ کو ترجیحی بنیادوں پر مشورہ دیتے ہیں کہ اس کو اپنی فہرست میں سب
    سے پہلے شامل کریں
     
  2. IQBAL HASSAN

    IQBAL HASSAN Management

    Hello guest, Thank you for Register or you log to see the links!


    VERY NICE SHARING
    THANKS FOR GOOD SHARING RANIA SISTER

    Hello guest, Thank you for Register or you log to see the links!

     
  3. Rania

    Rania VIP Member

    Buhat shukria bro
     

Share This Page