1. السلام علیکم
    آئی ٹی استاد ڈاٹ کام وزٹ کرنے کا شکریہ۔ ہم آپکو خوش آمدید کہتے ہیں۔ فورم کے کسی بھی حصے کو استعمال میں لانے جیسے پوسٹنگ کرنے، کوئی تھریڈ دیکھنے یا لکھنے کسی بھی ممبر سے رابطہ کرنے کے لئے اور فورم کے دیگر آلات وغیرہ کا استعمال کرنے کے لئے آپکا رجسٹر ہونا ضروری ہے۔ رجسٹر ہونے کے لئے یہاں کلک کریں۔ رجسٹریشن حاصل کرنا بالکل آسان اور بالکل مفت ہے۔
  2. آئی ٹی استاد کے لیے ٹیم ممبرز کی ضرورت ہے خواہش مند ممبرز ایڈمن سے رابطہ کریں
    Dismiss Notice
  3. Dismiss Notice

لمبے وقت تک بیٹھنا نقصان دہ


آئی ٹی استاد کی ںئی ایپ ڈاونلوڈ کریں اور آئی ٹی استاد ٹیلی نار اور ذونگ نیٹ ورک پر فری استمال کریں

itustad

Discussion in 'Health & Diet' started by IQBAL HASSAN, Jan 18, 2016.

Health & Diet"/>Jan 18, 2016"/>

Share This Page

  1. IQBAL HASSAN
    Offline

    IQBAL HASSAN Designer
    • 63/65

    لمبے وقت تک بیٹھنا نقصان دہ


    کبھی زیادہ ٹی وی دیکھنے کی تو کبھی گھنٹوں تک دوستوں سے ایک ہی جگہ بیٹھے ہوئے باتیں کرنے کی عادت ، کبھی آفس میں کام کرنے کی مجبوری تو کبھی آرا م کرنے کا بہانا یعنی کئی گھنٹے تک بیٹھنے رہنا کئی بار ہماری روٹین میں شمار ہو جاتا ہے۔ زیادہ دیر تک بیٹھنے سے ہمارے جسم میں کچھ ایسی تبدیلیاں ہو نے لگتی ہیں جو نقصان دہ وہوتی ہیں۔ یہاں تک کہ اگر ہم ان پر غور نہیں کر لیتے ہوں۔ مثال کے طو ر پر اگر کوئی ٹی وی کے سامنے زیادہ دیر تک بیٹھا رہتا ہے تو یہ بھی نقصان دہ ہے اور اس سے وہ کئی طرح کی بیماریوں کا شکار ہو سکتے ہیں۔
    عام طو پر لو گ دفتروں میں بھی قریب 10 -8 گھنٹے تک کمپیوٹر کے سامنے بیٹھے رہتے ہیں اور یہ صورت حال بھی غلط نہیں ہے کیونکہ اس کی وجہ سے ان کے سر سے لے کر پاو?ں تک بیماریاں اپنی موجود گی بنا سکتی ہیں۔
    ہائی بلڈپریشر اور کولیسٹرول
    زیادہ دیر تک بیٹھنے سے مختلف اعضاءکو نقصان ہو سکتا ہے۔ طویل وقت تک بیٹھے رہنے سے ہائی بلڈ پریشر کا مسئلہ ہو سکتا ہے اور کولیسٹرول بڑھ سکتاہے۔ بالکل نہیں یا بہت کم بیٹھنے والوں کے مقابلہ زیادہ وقت تک بیٹھنے والوںمیں ان بیماریوں کے ہونے کی دو گنا خدشہ ہوتا ہے۔
    نظام ہاضمہ
    زیادہ دیر تک ایک جیسی حالت میں بیٹھے رہنے سے نظام ہاضمہ تیز ہو جاتا ہے اور اس وجہ سے زیادہ انسولین پیدا ہوتا ہے ۔ اس ہارمون سے خلیات کو گلو کوز کے طو رپر ایک توانائی کا منبع پہنچا نے کا کام ہوتا ہے لیکن چونکہ ایسی حالت میں پٹھوں کے خلیے غیر فعال ہوتے ہیں اس لئے جسم انسولین کو استعمال میں نہیں لاپاتا۔ اس کے سبب ایسی صورت حال پیدا ہو جاتی ہے کہ انسولین کی مقدار سے ذیابیطس اور دیگر بیماریاں پیدا ہو جاتی ہیں۔
    کولون کینسر کا خطرہ
    کئی مطالعہ سے اس بات کی بھی امکان کا پتہ چلا ہے کہ طویل وقت تک بیٹھے رہنے سے کولون کینسر کو بھی دعوت ملتی ہے۔ اتنا ہی نہیں کسی وجوہات سے بریسٹ اور اینڈومیٹریل کینسر ہونے کا بھی خطرہ بنا رہتا ہے۔
    پٹھوں میں کمزوری
    جب آپ کھڑے ہوتے ہیں یا کسی بھی سرگرمی میں سرگرم ہوتے ہیں تو آپ کی مانس پیشیاں فعال بنی رہتی ہیں لیکن جب آپ صرف بیٹھے رہتے ہیں تو پیٹھ اور پیٹ کی مانس پیشیاں ڈھیلی پڑنے لگتی ہیں۔ اسی صورت حال کی وجہ سے آپ کے ہپ اور پیروں کی مانس پیشیاں کمزور پڑنے لگتی ہیں۔
    ریڑھ کی ہڈی پر اثر
    طویل وقت تک ایک حالت میں بیٹھنے کا نتیجہ یہ بھی ہو سکتا ہے کہ آپ کی ریڑھ کی ہڈی بھی مکمل طو ر پر براہ راست نہ رہ سکے۔ اسی کے نتیجے میں ہپ اور پیروں کی سرگرمیاں متاتر ہوتی ہیں اور یہ حصے سخت ہوتے جاتے ہیں اور ان کی قدرتی نمی ختم ہونے لگتی ہے۔
    اوسٹیو پوروسس
    دیر تک بیٹھے رہنے سے لوگوں کا وزن بھی بڑھتا ہے اور اس کے نتیجہ میں ہپ اور اس کے نیچے کے اعضاءکی ہڈیاں کمزور ہو جاتی ہیں۔ جسمانی سرگرمی کی کمی کی وجہ سے ہی اوسٹیو پوروسس جیسی بیماریاں عام ہوتی جارہی ہیں۔
    دماغ پر اثر
    دیر تک بیٹھے رہنے سے دماغ بھی متاثر ہوتا ہے اور اس کے طریقہ کا ر بھی غیر واضح اور سست ہو جاتے ہیں۔ پٹھوں کی سرگرمی سے دماغ میں تازہ خون اور آکسیجن کی مقدار پہنچتی ہے جس سے ایسے کیمیکل پیدا ہوتے ہیں جو دماغ کو فعال بنائے رکھتے ہیں لیکن اگر ایسا نہیں ہوتا ہے تو دماغ کی صلاحیت پر بھی منفی اثر پڑتا ہے۔
    گردن میں جکڑن
    دیر تک کمپیوٹر پر بیٹھنے یا ٹائپ کرنے سے گردن بھی سخت ہو جاتی ہے۔ اس مشکل حالت کا نتیجہ ہو جاتا ہے کہ گردن میں جکڑن پیدا ہو جاتی ہے جس کی وجہ سے کندھوں اور پیٹھ میں دور ہونے لگتا ہے۔
    پیٹھ پر برا اثر
    ایک جیسی حالت میں بیٹھے رہنے سے ریڑھ کی ہڈی پر برا اثر پڑتا ہے اور اس میں ڈسک خراب بھی ہوسکتی ہے۔ اس لئے صحیح حالت میں بیٹھنے کے لئے یہ اقدامات کرنے چاہئیں۔ :
    بیٹھنے رہنے کی صورت میں آگے کی طرف جھک کر نہ بیٹھیں۔ کندھوں کو جہاں تک ہو سکے ریلیکسڈ حالت میں رکھیں۔
    اپنے ہاتھوں کو سائیڈمیں رکھیں۔
    بیٹھ کر کام کرتے وقت آپ کی کہنیوں کو بالکل سیدھی حالت میں ہونا چاہئے۔
    پیٹھ کے نچلے حصے کو سہارا دیں۔
    اپنے پیروں کو زمینی سطح پر ہموار حالت میں رکھیں۔
    ٹی وی کے سامنے بیٹھنا خطرناک
    ٹی وی دیکھنے کے لئے طویل وقت تک بیٹھے رہنا بھی خطرناک ہوتا ہے۔ یہ صورت حال اتنی خطرناک ہو سکتی ہے کہ اس سے انسان کی موت کا امکان بھی بڑھ جاتاہے۔ اگر آپ دن میں ایک سے دو گھنٹے تک مسلسل بیٹھ کر ٹی وی دیکھتے ہیں تو ا س سے آپ کی موت کے امکان میں 4فیصد تک اضافہ ہوتا ہے۔
    اگر آپ تین سے چار گھنٹے تک ٹی وی دیکھتے ہیں تو یہ امکان 14فیصد تک ہو سکتا ہے۔ اسی طرح روزانہ پانچ سے چھ گھنٹے تک مسلسل ٹی وی دیکھنے سے موت کا امکان 31فیصد بڑھ جاتا ہے اور 7گھنٹے یا زیادہ وقت تک ٹی وی دیکھنے کے لئے بیٹھے رہنے سے یہ امکان 61فیصد تک بڑھ سکتا ہے۔
    بچنے کے لئے کیا کریں
    ان ناخوشگوار حالات سے بچنے کے لئے ہم کیا کر سکتے ہیں۔ اس کا جواب ہے کہ آپ ہلکی ورزش کر کے اس سے ہونے والے نقصان کو روک سکتے ہیں۔
    ایکسر سائز بال یا بیک لیس ا سٹول پر بیٹھیں۔ اس سے آپ کی تمام اہم نسیں اور رگیں فعال ہو جاتی ہیں۔
    آپ دن میں ایک بار اپنے ہپ فلیک سرس کو 3-3منٹ کے لئے دونوں طرف رکھ کر بیٹھیں۔
    اگر آپ ٹی وی دیکھ رہے ہوں یا کوئی کام کر رہے ہوں تو تھوڑی دیر کے لئے چلنا شروع کر دیں۔ بھلے ہی چلنے کی رفتار سست ہو لیکن اس سے بھی آپ کی رگیں متحرک ہوتی ہیں۔
    آپ بار بار کھڑے ہونے اور بیٹھنے کی کسرت کریں۔
    آپ یوگ مدراو?ں کی مشق کر سکتے ہیں۔


    [​IMG]
     
  2. Ab Ghafar Jamari
    Offline

    Ab Ghafar Jamari Newbi
    • 18/8

    کیا بات ہے بہائی بھت عمدہ
     

Share This Page