1. السلام علیکم
    آئی ٹی استاد ڈاٹ کام وزٹ کرنے کا شکریہ۔ ہم آپکو خوش آمدید کہتے ہیں۔ فورم کے کسی بھی حصے کو استعمال میں لانے جیسے پوسٹنگ کرنے، کوئی تھریڈ دیکھنے یا لکھنے کسی بھی ممبر سے رابطہ کرنے کے لئے اور فورم کے دیگر آلات وغیرہ کا استعمال کرنے کے لئے آپکا رجسٹر ہونا ضروری ہے۔ رجسٹر ہونے کے لئے یہاں کلک کریں۔ رجسٹریشن حاصل کرنا بالکل آسان اور بالکل مفت ہے۔

!!!!! آخخ تھو ۔۔۔۔۔۔۔۔

Discussion in 'Baat Cheet' started by IQBAL HASSAN, Dec 26, 2017.

  1. IQBAL HASSAN

    IQBAL HASSAN Management

    !!!!! آخخ تھو ۔۔۔۔۔۔۔۔



    زندگی غم سے عبارت ہے خوشیاں کشید کرنا پڑتی ہیں اور جب خوشی مل جائے تو مدّتوں اُس کے ہر لمحے کا یوں مزا لیا جاتا ہے جیسے ہم اپنے پسندیدہ مشروب کا آخری قطرہ بھی ضائع نہیں ہونے دیتے ۔۔۔
    شادی بھی ایسی ہی خوشی کا نام ہے عمر بھر کی جمع پونجی لُٹا کے والدین بیٹی بیاہتے ہیں کہ وہ اپنا گھر آباد کرے ۔۔۔ اور خود خالی جھولی کے ساتھ زندگی کی آخری سانس تک اسے خوش دیکھ کے پُرسکون رہیں ۔۔۔ مگر قسمت کہیں یا دنیا داروں کی سفاکیاں کبھی کبھی آنسو مقدر ٹہرتے ہیں ۔۔۔
    زندگی بھر نافرمان بیٹے سے جب مائیں کہتی ہیں بیٹا تمہارے لیئے دلہن پسند کرلی ۔۔۔ اس وقت باچھیں کھل جاتی ہیں ۔۔۔۔ یاد داشت کھو جاتی ہے ۔۔۔۔ جس طرف آنکھ اٹھائی جائے دلہن نظر آتی ہے ۔۔۔ شادی کے ایک ہفتے بعد خیال آتا ہے او ہو مجھے تو کوئی اور پسند ہے ۔۔۔۔ پھر دلہن کا جینا مشکل ۔۔۔ اماں ابا معصوم بن کے کہتے ہیں پتہ ہی نہیں تھا کس کلموہی نے ڈورے ڈال رکھے ہیں ۔۔۔( یہاں بھی قصور بیٹے کا نہیں ہے )
    رکھنا نہیں چاہتا اس سے شادی کرنے کی ضد کر لی ہے ۔۔۔ انوکھے لاڈلے کی ضد پوری کرنی ہے ، پرائی بیٹی کی کیا پرواہ ۔۔۔۔
    اس طرح کے دو واقعات ہو چکے جاننے والوں میں پہلے ہی ہمت کر لیں لڑکے تو زندگی خراب نہ ہو ۔۔۔ جب سے پتہ چلا بہت دُکھی ہوں میں اس بربادی پہ ، کہہ آئی ہوں اتنا پیٹیں لڑکے کو کہ ساری پسند ہوا ہوجائے ۔۔۔ یہ دو لفظ دُکھ کا مداوا تو نہیں ہوسکتے پھر بھی ہونہہ !!!!! آخخ تھو ۔۔۔۔۔۔۔۔
     
  2. Net master

    Net master Regular Member

    بہت خوب بھائی جی

    Sent from my QMobile i2 using Tapatalk
     

Share This Page